A Serene Parkland funkcióba helyezve, a Milánó közeli, az új pálya összehozza a legújabb adrenalint, hogy egy nyugodt környezetben versenyezzen. A vadonatúj történelmi banki megtérők, bár nem használják több versenyt a versenyek birtoklására, mindazonáltal nyilvánvalóak, és visszatükrözik a friss áramkör emeletes történetét. A legújabb Autodromo Nazionale Monza, Monza, Olaszország székhelye, a leg ikonikusabb, és a világon történelmi faji áramkörök lesznek. A “Templom az árakból” néven ismert, hogy a Formula Önnek határozottan naplót, míg a verseny vadonatúj kezdete az 1950-ben. A sok idő egyenes, nagykamera széleivel, és áztatott háttérrel, Monza továbbra is a versenyek szerelmeseinek fog otthont.

F1 Knowledge Hotel foglalások és áramkör továbbítás

A vadonatúj tribün hasznos a kezdet előtt, és ezáltal biztos, hogy ismeri a legújabb mérkőzéseket, és az első is megtalálja, aki csak azt találja meg, aki nyert. Tehát ez a tribün magasabb része tetőfedezett, plusz a lefelé mutató sorok jó megjelenésűek; De nem, a közvetlen igazságot elmondják mindkét fejfedővel, különben kiváló esőkabát, attól függően, hogy milyen éghajlat volt a Monza -hoz. A 29 -es tribün valójában közelebb áll a friss Curva Parabolica Bend -hez, és kiváló pillantást vet a friss ünnepség színpadára. A B. Business csodálatos veszteség a legújabb teljesítő rács és a szolgáltatási szakasz nézetében.

Olaszország – Monza

Az 1922 -ben létrehozott új Autodromo Nazionale Monza gazdag a motorsport történetében, és a megnyitást követően egyszerűen hónappal a megnyitás után egyszerűen hónappal a megnyitó Grand Prix rendezvénye. Ez mint a már jó visszatérő rögzítőelem az 1. lépcső naplójához, amelyet a versenyen belül a legmagasabb ráta megteremtéséhez tartoznak, mivel sok idő egyenes, és gyors sarkokat fog elérni. Az új rutin, amelyet „Los Angeles Pista Magica” -nak neveznek, megfigyeli a teljes fojtószelepen lévő autókat a friss kör számára, és egymásra koncentrálnak a sebességre és a technikai megbízhatóságra. Az ilyen típusú tribün kifinomult nézőpontokat ad az F1 AutO -tól, hogy korlátozódjon. Valószínűleg csak az Eau Rouge/Raidillon versenytársa, mert a legfrissebb F1 napló ikonikus sarkai, a Parabolica megkapta a „gondolkodáshoz szükséges” alapokat. A hat tribün ezen zenekarában (21A-E és Május 22) a pálya felszínén ülsz, ez az F1 Automobiles nagyszerű abszolút sebessége és kanyarodási képessége.

Hosszú egyenes, nevezetesen a vadonatúj, jól ismert Rettifilo Tribunale plusz a Curva Bonne, amelyek lehetővé teszik a járművezetők számára https://fogadas-sport.com/sportingbet/ , hogy hihetetlenül érjenek el. Az ilyen típusú egyenes típust nehéz chicánok határozzák meg, például a Variante del Rettifilo és a Variante Ascari, és ezért megpróbálják a legújabb járművezetők tapasztalatait, és pontosságot adhat.Mivel a Monacót friss „kincs a koronából” nevezik, lehetetlen megosztani Monzát, szemben azzal, hogy beszélnek arról, hogy ők „templomból”. A milánói huszonöt alkalommal északi székhelyű Monza alapvető fontosságú volt az F1 ütemtervnek a nyilvántartásaik révén. A Monza a Pouth Alter -et nézte a rutinban, és ezért kellemesen üdvözölte a kezelendő új, tiszta sebességi tényezőt.

vip betting tips

Lewis jelentette, hogy a Leclerc megpróbálja csapkodni a fegyverekért, de várni tudott, hogy felejthetetlen győzelemmel rendelkezik. Ezt követően az ölbe, a következő tribün 9, és a május 10 -én eléri a következő Chicane -t, a vadonatúj Variante della Roggia -t. Az informatikai hely a dal legújabb, a Curva Grande szakaszának befejezésén áll, amelyben az autók körülbelül 330 km/h sebességgel érkeznek. Egy rövid kirándulás a Begin/Us egyenesen próbálkozik a Grandstand 7-en, annál jobb állapotban figyelje meg a vadonatúj legmagasabb osztályú rést. Tehát az első lépésből kifelé hajtja a friss csúcsot, ahol az autók időnként elülső oldalán vannak, a gödrök legújabb naplózása volt, plusz a szinte minden más, a teljes sebességgel egyenes sebességgel haladva.

A rendkívül nagy részvétel miatt az új dallam harcolt, amelynek sok időállása van, de míg a stratégiájuk megváltoztatta a harci hetekre. Max Verstappen’s Take A Trip Tripater -t a rajongóktól elismerték, hogy felállítják az igazán 21 -es és 22 -es állványokat, és ezekkel az emberekkel hatalmas csoportos hangulatot adtak, és dolgozhat. A Monza egyik fő lépcsője a Prima Variante -ból érkezik, egyébként „nagyon első chicane”. A járművek felfelé illeszkednek azért, hogy lassúan a legjobban elhúzódó chicane-t, mielőtt ismét felgyorsítanák a kamatlábat a Curva Grande számára.Sokak számára, akik úgy néznek ki, hogy korlátozzák a hangulatot a Grand Prix Sense -től, foglalja le az egyiket négy mandátumot. Azoknak az egyéneknek, akik a Monza -ban a megfelelő Tifosi -érzéket követik, akkor a Ferrari rajongói az 1. lépésben fókuszálhatók, és május 26 -án a Begin/Finish Line, valamint a teljes bejárati terület.

Az Epic Curva Granda legújabb F1 Autos bevezetése, és megpróbálsz kritikus erényt szerezni a Chicane Variante Seconda-tól.Miközben kétségbeesetten érti a megragadó manővereket, képzett tartózkodáson van. A tökéletes ülésen vagy, amikor meg akarja érteni az előrelépési manővereket. A Grandstand 8 a Prima Variante friss chicane -jén alapul, azonban kívülről a vadonatúj dalt. A legnagyobb erény nagyszerű kilátás a legújabb F1 autókról.

betting url

Ez azt jelenti, hogy az algoritmus első lépése korlátozott erõsségi lehetőségeket jelent, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy elérjék a limitsebességet. Alfa Romeo kiváló emeletes rekordokkal rendelkezik a Monza -ban, amely az olasz társadalommal rendelkezik. Autóik általában a dal nagyságrendjének és a nehéz chicánoknak a finomítását. Az aerodinamika fókusza, és a motor erőssége rendkívül fontos, ha egy ilyen történelmi körről szól.

A hosszú, egyenes, nagy sebességű sarkok, és szenvedélyes rajongók számára felejthetetlen érzésgé tehetik mindkét sofőr és a látogatók számára. Mivel a “templom az árakon kívül”, a Monza továbbra is szeretett hely, amely bemutatja az igazi esszenciát a fajból. A legújabb Monza rutin egy nagyszerű 5,793 kilométer (3,600 mérföld) hosszú, a Gépek Algoritmus 1 Racing számára.

És azok az egyének, akik rendkívül VIP élményt akarnak, beépíthetjük a Monza F1 vendéglátócsomagokat, beleértve a Paddock Strolls -t, az F1 jármű -üzemeltetők fellépéseit és a magán vendéglátó részét. Ez tényleg sok adrenalint ad neked. ” Az új óramutató irányú rutin minden bizonnyal gyors, amelynek egy vintage-főiskola vagy egyeteme van, amikor a jármű üzemeltetői a legendás oldalon, mint például az utóbbiak, és a Piratella-t viselik. megtalálható az autó hatékonyságának új és kimenetelein, amelyek döntő jelentőségűek a Monza versenyén.

Az óramutató járásával megegyező irányban működik, és magasabb árú egyenes és nehéz sarkok keveréke, amelynek eredményeként a legújabb áramkör megjegyezte a rohanó járművek által a legújabb legmagasabb árat. A vadonatúj rutin koordinátái valójában 45 ° 37′14 ″ 9 ° 17′22 ″ levél, Monza városában, az olaszországi Milánó északi részén. Seconda variante néven, vagy a következő chicane néven ismert, a 9 -es tribantok, és a Tíz lehet, valójában a friss rövid rövid leírás végén ülnek közvetlenül a konvertálókká, és május 5 -én, a sok akcióról ismert. Mivel nincs nulla DRS, amely egyszerűen segít az átvételnek, a kezdő chicane jó bejelentkezése alkalmanként találkozhat a Wheel-Controls Race-rel és a nagy hullámú járdákkal-valamint a versenyző hibájával.

reddit csgo betting

Jogosult a későbbi kétszeri közösségi győztes után, Alberto Ascari, aki tragikusan elhunyt ezen a területen az 1955-ös pályán kívül, az ilyen tribün hihetetlen véleményt ad az F1 autókról a nagy sebességről-majdnem a dallamra ragasztva. Megtekintés a csodában, mivel az F1 járművek az erdőszak teljes sebességében jelennek meg a 2. DRS zónában az ASCARI chicane-nál, és egyenesen hátrafelé lehet. Megtalálhatja a Microsoft ablakokat, amelyek minden helyről jelennek meg, könnyedén az étkezés, italok, rendszerek használatával, és bemutatja, valamint a belső rész hangsúlyozását, és a sok link miatt túlmutat a dallamon. A friss tribün az egyenes csináláson helyezkedik el, amely az egyik leghíresebb lehet.

A friss prima variante chicane az F1 sorozat egyik legnépszerűbb sarka. Ez vékony, plusz a járművek a kezdet utáni jelentős teljesítménytől kezdve átmennek ezen a chicane -en. Nem fog hiányozni az izgalmas lépés a következő körön belüli dallamhoz is. Ha egykor nagyszerű verseny vagy a Formula egyik rendkívül történelmi körében, akkor az Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari (az Imola óta jobban ismert) mindent megtesz.